suuuturdaae

Haalu, idag drog jag och pappa iväg på cross sm i V-ås. Där träffade jag även min plutt, alexandra. Vi bestämde att hon ska komma ner till mig nästa helg, asså till norrköping och sen på lördag kväll drar hon med mig till nyköping för att hon ska tävla där på söndagen och sen så ska hon skjutsa tillbaka mig till norköping igen. typ bestämt osvosv.

Jag är fett med taggad till i morgon, först ut på golfbanan med pappa, morfar och Simon. Och JEEEENNIE ska med ut och slå lite, ska bli fett grymt.

Senare, städa lite, beeesök av lite friends. Vi ska baka kladdkaka har vi bestämt och dricka kaffe, öhm ja.. kaffe!! tar en kopp te istället. Ahja puss och kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0