Skjut mig i huvet med en ******

Söndag, drog upp imorse och spelade lite golf med pappa och Simon, morfar hängde med för att titta. Och Jennie heenka på lite där i början och provsvinga osvosv. Förövrigt gick det rgymt dåligt för mig idag men ja..

Öhm, runt fyyra?. drog jag upp på stan för att träffa Martina. Efter ett tag drog vi hem till moi, vi skulle ha bakat kladdkaka men vi gjorde cupcakes. Den blev utan glassyr för att ja den blev helt fucked up! Mmmm, sen så gjorde vi iordning mat, grymt. Jennie drog med oss ner för att titta på typ någonting med beyoncé. Drog senare upp på stan, Martina skulle hem och Jennie & jag skulle hämta upp Ludde.

Förövrigt, blev jag lite ledsen över att DENNIS och JONNA inte kom eller hörde av sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0