ORKA

Hej, har inte orkat blogga. Men det har vart rätt så chill ändå. Har dock inga bilder jag kan lägga ut eftersom att min mobil inte vill sammarbeta med taah computa!! Skolan är hur chill som helst, hade engelska redovisning idag, gick ju bra. det värsta var ju att alla glodde på en, menmen. Somnade även på biologin, sen blev det ut i skogen och kolla olika jordar osvosv.

Matte provet har vi inte fått veta än, men ja om jag får E så ska jag bjuda Anton J på mat, och om jag får bättre än E så ska han ge mig en 2kg godispåse :)

Annars måndag; chill dag
Tisdag ; friluftsdag, ut i skogen med alla klasser. Klassvis skulle man sammarbeta med att få upp ett vindskydd med dött skogsmaterial, hålla en eld aktiv i mer än två timmar, göra soppa och mat. Framför allt sammarbete, och sen så vare några som gick och badade efter de osvosv.
Onsdag; Traktor, gick jääävligt bra. världens bästa parkering, nejmen ändå så jävla grym. Och sen så vare ju luuuunch, drog till djurhuset där jag i grupp2 gick vidare till norf. Fick typ borsta en VIT häst som hade rullat sig i lera. KUUUL, fick göra allt grovjobb medans Sara Och Maja L fixade huvudet så att det var fint och sen finborsta dom lite. KUUUL
JUST nästa måndag ska jag hålla i ett svenska tal som jag har börjat om 15jävla gånger med för att jag ändrar mig om vad jag vill prata om, precis hela jävla tiden. Och sen så ska vi skriva en "insändare" om något också. Kan ju baah drraaa ååt ***********************

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0