Måndag

Hjälp mig!! Jag fattar absolut nada av våran svenska uppgift. Eller ja uppgift och uppgift, tal. Ännu värre, man måste prata inför en grupp. Jag menar fuuuuck, gillar verkligen inte svenska just nu asså. Motargument..

Jo annars har jag fått tabletter för mina benhinnor, det var inflamation. Så jag fick smärtstillande och något inflamations sak, blev lite brådis imorse. Skulle först hämta ut det där då, och sen dra direkt till eskilstuna för att inte missa tåget!! Fattaru, kom upp på perongen precis! Stressad, sen blev det buss upp till södertull och sen 119 mot skolan. Jag hann till djuren i naturbruket, missade inte så mycket. Gjorde engelskan på tåget, sen blev det svenska. Ja, kort dag.

Annars idag så har vi chillat runt, ätit lite, nördat tvspel. Sen drog vi iväg med Sara och Lisa för att handla lite på Willys, cyklade faktiskt. Så vi cykla runt lite och chillpratade lite, om helt random saker. Kändes faktiskt jäävligt bra. Ahja nu ska jag ta mina tabletter jag fick idag och sen nörda lite mer med Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0