LEEEEJONSTALLET!

Idag har vi rensat lejon inhägnaden, plocka bort ben osvosv :) Asså det fann ben som satt ihop med varann så det blev grymt konstigt för typ revben och ryggrad och något annat ben satt ihop, creepy. :)
Och sen har vi tagit bort gammalt sly i höglandet, tror jag det hette. Bland lamorna & bockar, tror jag :) Sen blev det typ lunch då, sen fick vi oss en rundtur i största stallet. titta på gnuerna osvosv. och sen fanns det en skadad zebra som va kvar i stallet, den haltade.. ahja men sen så fick vi gå till LEJONSTALLET!! Ahmagaaad!! nej men det var fett grymt, och dom var så grymt söta. En hona kan väga typ 180-200kg och en hane till typ 200-250kg, deeNI! Grymt söta, och sen så var det en som skulle typ föda lite senare i den här månaden, så den var avskild :)
Och efter det så drog vi och gav girafferna och typ massor av mer som jag inte kommer ihåg namnen på :)

bilder kommer nog upp senare om jag får över dem ifrån mobilen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0