"Freeeeeee"day

Hej, missade att blogga igår, men vi gjorde inte så mycket.
Senare på kvällen tvingade Emelie med mig att basta men henne. Joo ja, vi pluggade träd osvosv.
Och medans hon körde rugby tidigare på dagen så skrev jag om sydafrika på engelska.
Kul, ja faktiskt.

Ja, idag så har vi skrivit om ekologiska begrepp på biologin och djurens biologi.
Typ samma ämne, vi hade oxå trädprov ute i regnet.
Jag kunda alla innan vi gick ut men jag kunde inte känna igen dom men ja,
hoppas på det bästa rå.

Nu sitter vi på rummet, ska snart göra iordning lite mat. Sen så tar vi spårvagnen vid 13.26 och tåget hem vid 14.34. Kommer hem runt halv fem. men det kommer nog bli bra. Träffa la familia osvosv.

Planer för helgen ;
Fredag kväll; mys med familia/golf med pappa.
Lördag morgon; Cross i v-ås, träffa alexandra där.
Lördag eftermiddag; golf med pappa.
Lördag kväll; fika hos mormor och morfar.
Söndag; nja vet inte riktigt.
Måndag; Läkarn9.15, mot norrköping igen 10.10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0