Tisdag, kolmården imorgon!

Hajhaj!! Hur chill dag som helst, började med djuren i naturbruket. Arbete om olika djurparker här i sverige. Nordens ark, senare blir det redovisning på det. Kommer nog gå rätt så bra. Matte, började med procentenheter. Och fick reda på att jag var bara 3 poäng ifrån A på matte provet!! Så ett B. Vilket är rätt så bra. Men nu blire ju jag som får laga mat åt lilla Anton därjaa. ^^ Fotografering, lunch, fick skippa matten eftersom att man va typ klar ja.

Spelade biljard, gick sådär, svenska igen tjugo över två och vi fick även sluta tjugo minuter tidigare :3 GREEAAT! Så nu sitter jag och ska försöka skriva min debatt artikel, sen ska jag läsa lite i engelska boken och skriva en miniartikel på engelska om typ en apa som räddade en pojke. Sann historia faktiskt. Sen ska jag även ut och springa, köra lite fys och sen blire chill, kanske lite plugg.

OCH IMORGON sak vi till KOLMÅRDEN igen! Vi ska gå runt bakom "kulisserna", se vad dom arbetar med, vad dom gör, och sen så asså ja det mesta, och vi ska kanske även få se en delfinträning. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0