Smile it´s friday

Härliga fredag + sovmorgon+ lediga från skolan - inga läxor. Det skulle allt ha toppat min dag, men sovmorgonen försvan, gräsklippare utanför som skulle åka runt och brumma. Lediga ifrån skolan, jaahrå. men läxor ofc! Så idag har jag hunnit med minilektionen om miljögifter. Skrivit om det mesta men inte allt. Jag har även kommit på en början till min debatt artikel som jag skriver förhand så på måndag ska jag ge honom den. Har även läst igenom boken lite om ekologi, prov på fredag. Har även hunnit med att städa rummet, býta sängkläder, åkt och handlat, duschat, tvättat och lite sånt där. Det jag har kvar är ; sätta mig och läsa engelska boken minst 30sidor, gå igenom några tidningar om hälsa osvosv, lägga upp tränings schema eftersom att jag får springa nu igen osvosv. Ska även försöka göra kyckling och currysås tillsammans med ris. Kommer nog bli bra, sen blire chill ikväll. Om jag inte drar ut och tar mig en runda.
 
Men annars så trivs jag så inåt helvete här, den bästa klassen man kan önska sig, och alla är precis lika cp som jag och Emelie är, till och med mer. Men så jävla grymt, och alla på elevhemmet, hur skööna som helst. Filmmys, sitta uppe i ett kök i timmar, bara prata. Driva runt med varandra, asså. Och sen rugby med andra klasser som bor här på elevhemmen (blomster och himpa), fotboll, så jävla grymt. Älskar även att gå till skolan, man känner inte alla men ändå så gör man typ det. asså aah. Stormtrivs! Det är nog det bästa beslutet i mitt liv, flytta hit och plugga sig till sin dröm, som man aldrig trodde skulle få hända. Men living the dream!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0