Sjukligt.

FICK FEBER I ONSDAGS natt.
Låg i sängen hela onsdagen i 39 graders feber, fick i mig en halv macka på morgonen och lite mat senare på kvällen. Det var även halloweeeeeen på hemmet så alla klädde ut sig och sprang runt och skrek..
TORSDAG BLEV JAG hämtad.
Mormor och morfar kom och hämtade mig eftersom att jag vägrade sätta mig på ett tåg hem. Så jag låg hela dagen framför tv;n. Halsen ville tydligen också bli dålig, kunde inte svälja så mycket mat då heller.
FREDAG DET VAR igår.
Ännu ondare i halsen, febern är borta. Köpte halstabletter, fuck. Gick inte så bra det heller, har typ vart död ända sen tisdags kväll. Skulle ha dragit iväg till någon liten fest tror jag men det blev ju inte så eftersom att jag fortfarande inte är frisk.
LÖRDAG DET ÄR idag.
Fortfarande död framför tv;n. Blödde även näsblod inatt, love it?! Nej men nu blire väl mys med hundarna antar jag då. Puss kram, lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0