lööve

Haallu. Jag har inte orkat att sitta framför en dator på sjukt länge, det jag gör med den är musik och plugg.Så jag är grymt jävla dålig på uppdateringar just nu.

Helgen; var med lá familia. Chillade runt, åt gott. Gjorde en lista som mamma och pappa har med sig till Dubai. Och sen pluggade jag tillsammans med Hanna uppe hos mormor och morfar ♥ Där var det typ lördagsmys, grymt mysigt. Hanna och jag bestämde även att vi ska åka utomlands i vår och vi ska dra med oss Jennie på den resan :) Osvosv.
 
Måndag; Sovmorgon, engelska, lunch engelska igen och sen blev det mentor och djuren i naturbruket. Och sen svenska -  hatar och prata inför folk, han drog ju namn ifrån klasslistan och jag kände verkligen på mig att han skulle säga mitt namn, och det gjorde han. Min respons; HNNEEEJH!! Men det gick väl sesådär.
 
Tisdag; Djuren i naturbruket, matte, lunch, matte Och sen idrott där vi skulle lära oss att typ fokusera rätt, så vi använde oss av badminton och pingis, asså typ hålla koll och skicka signaler ifrån hjärnan till armen typ osvosv. Och sen svenska igen, där vi fick skriva insändare och skulle örja med debattartikel
 
Onsdag; Röjsåg på kolmården, precis vid björnarnas inhängad. Dom var grymt söta och typ glodde på oss när jag och Milla höll på där :) Så hjäääääla söta. När vi kom hem därifrån var det lunch, då gick jag up på hemmet och tog frukost eftersom att jag missade det ;) Öhm sen blev min grupp kvar i djurhuset där jag och Ronja fick hålla på med tammus, asså flera stycken. Byta till andra lådor och göra iordning och ta upp dem i händerna, förjävla gulliga och små. Emelie fick hålla på med deguer och råttor. heh ;) grymt
 
Onsdagkväll = onyktert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0