Löördag

Ska bli bättre på att uppdatera,

Kort uppfattat

Fredag- prov, donken innan tåget hem. Satte mig på Subway där en dela av klassisarna satt och hade trevligt. Tåget hem med Emelie. Kom hem, hann äta innan Martina kom och kidnappade mig. Sov hemma hos henne, grymt mysigt. Popcorn+mysigt talk+en film.

Lördag- popcorn till frukost, innan vi drog in till stan, duschade, åt kebab med Martina, träffade Agnes, mysiigt, booowling, jag vann, Martina och Agnes drog upp på stan. Jag drog hemmåt, med 3% kvar på mobilen. GREEAT! chill, bröderna karlsson med mor och far, sög så in åt helvete. Ahja, sen så kom Martina till mig igen och nu är vi på my room och chillar.

Så godnatt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0