JAG Våldgästar

 Hej hej, mathildas blogg readers! Nu är det Emelie Norén som våldgästar här. Eftersom hon inte bloggar så mycket slänger jag in ett inlägg om allt och inget nu. I dag har det varit en vanlig dag i skolan, med tråkiga lektioner och ett test. Sen har och mathilda spelat fotboll direkt efter och så har jag bastat men matte var tråkig och skét i att följa med. Men Lisa följde med iaf så jag var inte helt forever alone. Så nu ska vi typ kolla på dogeball, och chilla lite. I morgon är det ennu en skoldag sen ska vi kolla på basket match igen. OM det är gratis inträde. Såså nu får det räcka, hare bra! Puss!
( klicka på bilden för att komma till min blogg )
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0