Ja just!

Haaj! Kom hem för ett tag sen ifrån trafikskolan, där jag träffade Kristin, Bolander och Sofia. Taaha! Så jävla galet underbart att träffa dem igen. Jag och Emelie pratade väl om vår upplevelse när vi körde traktor och andra galna saker vi har gjort, HAHA! Och sen så asså att ens prata med dem var så galet bra, Sofia har dock avslutat skolan i Stockholm och flyttat hem. Men annars så var det bra med alla.  Jo Elias och Carl var där också.  Och sen fick vi ju sitta där i 4 timmar, blev ju lite smådrygt efter ett tag.
 
Jaja, imorgon ska jag träffa Emelie lite grann och kanske färga mitt hår. Senare blir det att baka lite inför fredag då jag ska "firas"! Ska baka snickerskaka och mockarutor, nja det kommer nog bli någon tårta också.  Blir nog super bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0