Fuck, it´s monday

Plugg,plugg och åter plugg.
Idrotten - check
Svenskan - check
Biologi prov -  fredag
Enegelska boken - nästa vecka
Miljögifter (biologi) - check
 
Plugg på ingång, kommer senare dra iväg för att köpa bröd och paanananpizza, och ja yougurt tror jag nog. Sen blire mer plugg ikväll. Men annars tror jag att det slås på en film lite senare, myspys med alla.
 
Igår kollade vi även på van wilder den tredje filmen, Lovisa, Lisa, Amanda, Klara, Daniel, det var någon mer jag lovar! Kanske Karolina. Öhm, ja! Sjukt bra. Sen kunde jag inte sova så gick upp och sen kom Malte och Herman hem, blev strandad i köket. Somnade nog kanske vid halv fyyra?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0