Sömn kan gå och ta sig.

Svårt att sova, jag somnade runt två inatt efter att ha kollat på en rätt så dålig film.. Men nu kan jag inte heller sova längre.. Men jag ska iaf gå och klä på mig joggingkläder, ska nämligen dra med mig Lisa ut på en springtur och Carolina ska cykla brevid oss. Det kommer nog bra, en kortis. Jag städade även mitt rum igår och ja det ser ut som det gjorde innan jag började städa.
 
Men senare idag ska jag ta och fixa iordning igen, och plugga en massa. Kolla igenom engelska powerpointen och sedan börja kolla på foderprovet som jag bara har checkat in lite. Oh juste mitt element på rummet började fungera igår kväll igen, YAAAY! Det har vart iiiskallt här inne,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0