SMILE IT`S FRIDAY

IDAG ÄR DET FREDAG! SÅ JÄVLA SKÖNT! Jag åker även hem den är helgen också, få träffa min familj, JENNIE kommer också hem. Kommer bli myspys idag, imorgon kommer jag gå upp lagom tidigt för att se Alexandra när hon ska skjuta i arboga. Någon tävling! GO ALEXANDRA! För er som inte vet bor hon också här på elevhemmet :) Men jag ska nog chilla lite nu innan tåget går halv fyra. Packa, ta med mig lite plugg.  Sen drar jag nog snart.
 
På söndag kommer jag åka tillbaka hyfsat tidigt, eller på förmiddagen iaf. Ska nog ut och springa då med. Känner mig faktiskt lite duktig. Jag har tränat i stortsätt hela veckan! Fotboll med alla som bor här typ eller ja osvosv, ut och sprungit. Idrott, fotboll med medicinboll och sprungit. Och nu igår så var jag ute på 4km och körde styrka med SARA! Kommer bli biff snart.. nja kanske inte men snartså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0