man must dance

Hello, äntligen fredag! Har inte orkat uppdatera i veckan eftersom att jag har haft rätt så mycket att göra. Plugg efter plugg, och i helgen blir det åter plugg igen. Kortfattat så har veckan sett ut på detta vis ;
Söndag - Åkte tillbaka med Alexandra, drog ut och sprang en runda på kanske 6-7km där. Fick dock ont i benhinnan.
Måndag - Sovmorgon, långsam skoldag, skippade att spela fotboll och handlade istället. Fortfarande ont i benhinnan.
Tisdag - Långsam skoldag,idrott - körde styyrka! Men kunde åter igen inte vara med att spela dodgeball, pluggade engelska medan jag tittade på såhär lite fint. Johannes lärde mig även att typ piska med en kökshanduk, gjorde dock lite ont..
Onsdag - Biologi på morgonen, praktiskt på eftermiddagen då vi fick lära oss att undersöka hundar, daglig kontroll och om hur man ska göra rätt. Ut och gå.
Torsdag - Långdragen dag, chill senare på kvällen. Drog ut och träffade massor av flummiga människor, mys!

Och idag är det fredag och Emelie och jag ska snart iväg på bio. Och sen ska vi ta en SUB efter det, och sen hade vi tänkt att spela hela natten, xbox och hon vill även lära mig att spela lol så ja, får se om hur det går. PÖSS LÖVAYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0