Blev en runda på 4km och på 25 minuter

Nja lite stolt faktiskt, men det kommer att förbättras. Nu har jag chilla lite, kollat igenom massor av foderfrågor. Ska snart checka igenom dem igen, sedan blir det att öva lite på engelska framförandet som vi ska ha imorgon. Kommer nog gå bra, lite nervös över vad jag ska säga bara. Har ingen koll alls, men det kommer även att skrivas färdigt på svenskan ikväll, ska läsa upp den för Carolina tror jag så får hon säga vad hon tycker om det.
 
Det kommer även hit folk ikväll, kommer bli så jävla bra att träffa alla. Men helgen har var amazing ändå, trots att Lisa inte sov inte hos mig inatt men det gick bra somnade tillslut. Jusja, ska läsa en bok.. Knepigt. Så mycket just nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0