27 november

Matte lektion, hoppas jag får reda på matteprovet jag gjorde sist. Öhm jag har även gjort foderspjälkningsapparaten och näringsämnen provet.. Gick sådär, kunde allt igår som vanligt och sen så fukkkkkar det ur när det är prov. Jag har även tittat på skräckfilm två kvällar i rad, känns inte så bra och ikväll blir det förmodligen en till. Eftersom att mitt och emelies rum är där filmen brukar spensj jhndkonfja japp. Snart är det iiidrott, sen svenska - jobbigt, ska börja med en redovisning typ om östgöta dialekt. Men som tur är har jag fyra i gruppen som är här ifrån då och en ifrån södermaland och det är MAAAJA. Mihihi
 
Yjepp och nästa vecka har vi matteprov!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0