7 maj

Tjeena, sitter på nedrevåningen och tittar lite på tv.. Ska försöka sätta mig ner med So tror jag nog..
Ehh ah senare så ska jag iväg på lagfotografering och sen träning, det blir nog bra. Sen så blir det nog chill, imorgon kommer det nog bli mer chill, blir ensam hemma! YEESYEES

Jennie är i örebro, pappa är iväg någonstans och mami ska jobba natt och hundarna blir kvar uppe hos mormor och morfar. Gryymt undra vad man ska hitta på hehe.. Nejrå men det blir nog lite plugg, göra iordning mat. göra något kul eller inte men jaa.. Får se va det blir :)   Kanske ska dra mig ut mot Rasta och Ö&B, söka lite sommar jobb. Dra mig ut mot dinners, subway där oxå kanske dollarstore(inventera eller något i den stilen)

Ska även försöka klicka hem dessa fina!!
Och checka lite resor, eftersom att mami och papi vill ha med mig i sommar. Och då kommer jag få ta med mig en friiiend! YAAY! Haha :))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0