Noormalt

Hallue, sitter här hemma nu.. helt ensam,, fast inte helt för hundarna är här..
Det är hockey på tv, Sverige - Italien, hejar klart på sveerige. Och just nu har Italien pooowerplay, grattis, eller nåt

Jag vet absolut inte vad jag ska skriva, annars idag ahr jag tittat på Jennie när hon ha dömt idag, i V-ås, BK30 mot Goif eller nåt, någonstans kommer dom ifrån, borlänge tror ja! Det gick väl sådär BK30 vann,, eh ja! Mitt sim blev inaktivt mitt i hela skiten, kuulkul, njae

eh ja men nu lever mitt simkort osvosv.. Har även checkat kung fu panda som gick på 5, men typ bara fem minuter sen var det slut.. :(

njaa, hejdå
En bild från när jag pratade med någon skummmmm människa på omegle,,
typ förra veckan någon gång,, på musiken tror ja förr förra.. Ahja

gammal bild från omegle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0