Fredag

Hejhej, vet inte om mitt tidigare inlägg publicerades. Troligen inte..

Idag har det inte vart så mycket iaf, sovmorgon och sen så vare någon föreläsning,,typ lunch
träffade Martina efter föreläsningen osvosv, hon skulle hem oh göra taaco,, yyyh va gott. Och sen så skulle hon iväg senare ikväll och titta på bio med Albiin..

Ahja, efter lunchen blev det engelska nationella, så inte taggad. Gick åt helvete, typ glömde bort ord och stammade... Taaaah, världens sääämstA!! Ahh, men så blev det typ
Men sen blev det slöjd, dryygt, det funkade verkligen inte bra idag.

Ahja nu ska jag sätta mig med lite SO, och sen tvinga min syster hjälpa mig osvosv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0