20 maj

Asså fifan, kan knappt fatta att jag ska lämna ifrån mig min dator imorgon?!!
Ahh, jag vill absolut inte!!

Onsdag/torsdag/fredag:
Emelietime! typ, sov hos henne osvosv. Vi hade typ filmmaraton eller nåt i den stilen, sen på fredagen följde jag med henne och hennes mor till örebro, där vi hälsade på hennes kusin. Vi spelade lite fotboll osvosv, kom hem. pratade med en trevlig och söt person via tellleeeeebaba :) gryymt sen så gjorde jag inte så mycket, drog och träffa Jonna. Sov hemma hos henne.

Lördag: Vaknade hos Jonna, drog hem, blev hämtad av mina morföräldrar och vi åkte till örebro för att titta på hanna när hon skulle spela med kif mot kalmar. Gick dock inte så bra men jag tycker att Hanna var bäst på plan!! Drog hemmmmmåt mot arboga, köpte lite saker, drog upp till Sofia för en tacokväll med brudsen. Sen så typ spelade vi spel osvosv. Gick hem typ vid tolv eller något, satte på en film och smsade med en väldigt söt person.

Söndag: har inte gjort så mycket, spelat match, gick dock inte så bra. Min sääämsta match ever!! förlust med 3-0, fast det blev ju 3-1 men den där ***** domarn vinkade offside, fast det inte var det!! *u*!

Ahja nu sitter jag här och ska rensa hela min dator, eller ja spara det jag vill ha kvar.. Och efter det sätter jag nog på en film och checkar lite tills jag somnar. yesyes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0