Give me some strawberrys!

Weeey fett chill dag?? hehe,, mja det roligaste idag var nog på badet.
Vi fick typ klättra ur en "isvak??"  men det gick ju på tr3 sekunder så det spelar ju ingen roll men jaa så äre. En annan rolig sak är att jag och mami ska checka en Iphone 4s till mig nuuuuu :) Yeeeah

Och sen så en tråkig nyhet är att Emelie drar till Finland imorgon kväll, aaaasdrygt vem fan ska jag ut och springa med på lördag??? taah kill mee. Men nu ska jag snart även kanske sätta mig med So;n kommer ingenstans, btw någon som vet en bra källa till 11september 2011 asså orsaken till varför al gaida attackerade???   Och sen så typ vid 20°° ska jag börja på med att färga håret så att det är klart vid 22°° så att jag kan titta på Bigbroooother och fixa lite popisssar :D

MÖÖÖMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0