⬇⬇ ⬇⬇

Tjeena!!
Idag har dagen vart piss!!
Två nationella, döda mig!
Labb - fysiken. Fick sätta mig med planeringen först på teknik?? lektionen.. Ahja jag fick behålla min mall iaf och slapp ta en klar. Betyder väll något bra eller?? hmm

Annars så har maten vart sjukt äcklig. Och för någon minut sen kom jag ifrån Svenska muntligt med Mariam som min fin fina partner. Tror det gick bra, kändes sådär. Och Fredrik(lärarn)..bedömde oss..  och SofiaB& Therese var ett par och Amanda&Kristin var ett annat. Så när jag och marre prata så lyssnade alla andra... MAN DOG SERIÖST!! OSVosv...

Aaaah, hål hade tänkt att göra matte nu men neeerå. Ska ju ha någon jävla genomgång, kan ju dra åt helvete. Måste ju fan hem och fixa allt inför ikväll. Har träning i örebrooooooo,, ska fixa mat hade tänkt oh städa men det kommer ju aldrig hääända.. och sen måste jag ju fixa med So skitmojsen asså!

Vill dit igen.!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0