⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇

Hellu sitter på golvet, pluggar in datorn i högtalarna..
CHECK!! Idag har jag haft sovmorgon, yeeey fett chill. Bild, sooooo- left behind.. haha ne, lunch- prata med Elin(solärarn) och Sofia B om min jääävla spanska!! kan ju dra åt helvete. Slöjd, klänningen ska typ stykas?? och sen är den klar, fuckmylife. engelska- översätta en text som kan dra åt helvete man orkar serrrrriöst inte. SLUTADE!!

Kom hem, pappa skriker på mig om någonting... Sluta med att jag satt och skrev ett CV, sommarjobb.. KULKUL!
Tog någon timma eftersom att jag inte förstod mig på varför jag skulle göra det.. Nu är det skickat till Dinners och Rasta.

Har även tvingat i mig några tuggor rödspetta som pappa tyckte skulle bli så gott sååå. Men mja det är ju bara han som tycker om fisk och mamma lite.. UUUSH inte det godaste..

Nu blir det städning, smått.. så mycket jag orkar. Sen så kommer Martina som jag inte har träffat på hundra år?? nejhmen veckor. Ska även fråga henne om hon är frivillig att knäcka min ryyygg,, taaah <3

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0