En torsdag, efter en onsdag och före en Fredag.

Gjorde nyss engelska prov, yeeey.. fml.
gick väl sådär.

Yesterday..
Nåja vi kollade på film, åt äckeläckel mat. så jag åt typ bara sallad. Biologi och matte, gick hem slutade för dagen eftersom att spanskan och engelskan?? var inställd. Chill men sen gick ju jag tillbaka för att ha extra spanska men nej då är hon inte där, F******N.. Gick hem satte mig ensam med det då, gick nog åt helvete så får kolla med någon idag. Hmm sen blev det ett gammalt avsnitt av Grey´s Anatomy, programmet när mannen kommer med typ en bomb inuti kroppen eller något.  Mat, åt inte typ då heller för att jag fick inte ha filten vid matbordet. Förjävla kallt så tog en macka lite senare och en kopp te. Bytte om drog iväg på träningen, jobbig men inte en mördar träning. Drog hem, duschade klar till tio, checkade Bigbrother..

Så nu sitter jag här i skolan med Jonna's mössa och lyssnar på Emelie's spotify lista, jääävla eminen asså hela tiden. Dör snart, men nu kom ju ...krossa alla fönster...  ahja. Hon är nog på väg hem idag hoppas jag, saknar henne en del har vart lite tomt osvosv.

Jätte söt bild..


Min beeebi måste komma hem nu!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men älskade knasboll, jag är hemma nu ju! :*

Och DU?? VI MÅSTE VARA SNART <33

2012-03-31 @ 20:38:00
URL: http://emeelienoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0