Bilden är typ tagen 05.31

Tjooobre, världens grryyymaste natt/dag.. typ ja..
Jag och Jonna började cupcake bakningen, sen kom Martina och så typ kaosade det sig med froztingen men det gick bättre sen.. När jag inte gjorde någonting. Vi bakade i cirka 5 timmar kanske??? Och åt lite pizza emellan åt. Fett gott. Efter allt bakande så drog Martina hem :( Vi hade bestämt oss för en tjejkväll på söndag men då ringde hon nyss för kanske 20min sen att hon inte kunde.. Så det bir en Jonna och Mathilda kväll.

Och efter allt så blev jag och Jonna paranoida och allt skit sen så gjorde vi en liten "viedoblogg" som kanske kommer upp idag... Sen så låg vi i våran säng och typ pratade oh pratade. Loggade in på skype och pratade med två konstiga typer.. Gryymt hela natten asså vi la oss nog typ kvart i sju?? Och vaknade klockan typ tjugo i tre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0