tisdag?

Hellu! Tjuu!
Ehmn nu sitter jag och väntar på att Emelie ska komma, och ja annars så sitter jag och kollar på Ellen's och ja självklart ska alla i publiken få en vasin ifuckinpad!! Inte alls avundsjuk! jag vill också haa! Nej först och främst vill jag ha en dator, så jag slipper sitta på mamis och papis eller min mobil som oftast vägrar samarbeta med mig.

Ja på midsommar kommer iaf runt 8-10 pers och grillar, kommer bli fett gryymt!  eeyh ja!
Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva, förutom att jag vet att jag måste städa. Vilket kommer gå åt helvete! Mamma och pappa får städa på övervåningen så tar jag hand om mitt rum som blir stökigt ca 30 minuter efter att jag har städat det så!! yeeah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0