söndag10juni

Hellu, har inte orkat blogga eller nåt men jaah, för någon dag sen gick jag utan nian, yeey
eh helt sådär nöjd med betygen, kunde ha gått bättre och så ehm ja

ja annars under veckan här så har jag inte gjort så mycket, har typ ätit onyttigt varje dag, så himla dåligt samvete just nu. men jaa, till och med idag fick jag donken. awesome. Ehh annars så somnade jag väldigt sent, runt två kanske och gick upp runt åtta för att dra iväg på samling, eh vi spelade mot gideonsberg det blev 1-1,, 

ja men typ ja och sommarlovet har ju då börjat och så, och imorgon börjar även jag att jobba in pengar här hemma, jag kommer typ göra allt som finns att göra, den roliga delen är väl den att få pengarna men annars så kommer det bli kul att ta hand om hundarna och så. jaa

ehm ja ikväll så ska jag ta hand om grillen och grilla, logiskt.. hehe ja men jag ska göra iordning mat åt mina föräldrar och snart ska jag över til grannen och låna lite filmer tills ikväll, då jag kommer dö framför tv;n.. MYSIGT!

ahja byebye, skriver igen om det händer något kul eller nåt i den stilen byye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0