Måndag? Tror jA

Tjena, helt slut efter helgen trots att jag inte gjort så mycket.. Har blivit mest sena nätter och någon tidig morgon för att spela fotboll, den roliga delen typ med fotbollen var väl att jag gjorde några smågliiin förbannade på mig,, hehe

Jo men annars så somnade jag runt två-tre inatt, ehm Jonna kom inatt också och sov här, och drog någon gång i morse :) ehmn ja på midsommar kommer trevligt folk hit till mig och grillar och umgås lite sen drar man väl ut och kollar "stan" eller nåt i den stilen ;) ehm ja, Jonna kommer hit lite senare och imorgon så kommer Emelie hit! Trevligt trevligt.

Ehm jag vet inte vad jag ska skriva mer än att jag hade problem med hundarna i morse när jag skulle ut med dom, eller ja hundarna, en hund, Snacks, mjaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0