Dom senaste dagarna

Ojoj inte bloggat på sjukt länge eller någonting..
Snabb resumeeeeeeeeee

4 Januari
Sov typ hela dagen, åt lite drog iväg på träning.
Fick sjukt ont i huvudet och det blev svart för ögonen, hörde knappt någonting mitt under träningen härligt.
Typ svimfärdig eller nåt. Något jag har vart med om två gånger tidigare. Ahja, åkte hem, duscha, gick oh la mig.

5 Januari
Sov typ till 15°° kanske helt sjukt, morgon dusch, fixade mig lite drog upp till mormor och morfar,
gick hem till emelie där det blev pussel timme helt sjukt, jävla båt asså. Innan vi drog tillbaka till mormor&morfar så tog vi en sväng förbi statiol för att köpa dricka. Somnade kanske vid 01°°..

6 Januari
Vi gick upp 05°°, drack lite te åt frukost satte oss i bilen ner till Karlstad för att kolla på kusse som spelade innebandy SM i länslaget. Gick sjukt bra för dom och för killlaget oxå. Grymt!!!! Jaa, åkt runt lite mellan matcherna och kollade tog ett par hundra pic oså. Åkte hem senare på kvällen runt niooo??Kom hem runt halv elva. Sov hela vägen hem, enligt emelie så pratade jag då i sömnen. Hah, skjutsade hem Emelie och så.. Gick oh la mig.

7 Januari
Jag gick upp runt kvart över sju fixade mig tog lite frukost. Blev hämtad av Mormor och morfar, drog ner till karlstad för ytterliggare en dag. En grym dag oh jaa, tyckte det gick asbra. ytterligagre hundratals pic, sista matchen var runt 8 kanske då tjejerna spelade i kvartsfinalen, gick väll sådär. Otur med målen i första och andra perioden, sen kom dom men tyvärr försent. Blev 3-2 och ja, drog hem igen kom hem runt elva kanske. Gick oh la mig.

8 Januari
Sov till 14°°, gick upp tog frukost. chillade bytte om, cyklade iväg på träning. Gick så jävla mycket bättre, min kanske bästa träning på länge, bara lite mer kondition nurå som behöver jobbas upp en liten gnutta. inomhus är så jövla jobbigt. Efter träningen trampa jag hem igen tog en snabb dusch, drog på mig kläder. Syster och jag följde med mormor och morfar och kollade på Simon(oxå kusse) som spelade hockey mot surahammar tror jag det va.  Dom vann med typ 8-2 kanske. Grymt, donken fika(strawberry milkshake) med sis%&Jessica&Susanna.

9 Janurai
Sov till 13°°, ut med hundarna, frukost, ladda över bilderna ifrån helgen till datan.
ätit med sis & SofiaB (jennie's kompis, och våran gamla skid...skiiiiidkompis)
Snart eller ja klockan åttaaa då ska jag dra iväg på träning igen i brottarlokalen. Fyyfan det kommer bli jobbigt va ju aldrig med förra året men det kommer bli jobbigt som faaaaaan.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0