30Januari

Hellu, har inte bloggat sen i torsdags??
Mja,, fredag- chill, fika med Jonna och Anton i ett fåtal timmar. hihihi, lärde mig spela såna hära shack. Lika duktig som anton såatte ja ja vann!!, Tvugna att ta oss hemåt. Tog fram datorn och knappade lite på idrottsuppsatsen. Sen kom Alexandra(min syssling), hade småtrevligt vi titta på film, slinga håret på Alexandra, åkte runt lite. Eheh.
.
.
.
.
Lördag- Vakna runt nio, upp åt frukost, åkte iväg till Marieberg. Vi köpte typ inget. Jag köpte en parfym och hon typ ramar. Eller nåt sånt ja, Gick runt där i några timmar, åt vid resturangtorget. FEEEEEETT GOTT!!!!! Grillspett med tzatsiki och pommmmmes fritttttes.  Åkte hem efter det, dunka i bilen fett chill. Hemma- småpratade i någon timme eller två. Sen drog hon hem :((
.
.
.
Satte mig med uppsatsen igen, prata med Emelie på teleeeeeebabaa i någon timme. Åt mat drog upp till emelie efter ett litet tag, vi hyrde film "Jag saknar dig" & "Bad teacher". Vi kollade på dom tillsammans med hennes madre :) Och under "Jag saknar dig" ringde Martina. Mysigt ska träffa henne på onsdag  :)))) HIhi, men vi kollade färdigt på dom filmerna. gick in oh la oss och spelade spel i typ timmar eller mjaa, satte på en film. KOlla på den sen så dog vi, typ hihi.
.
.
.
.
Söndag- Hem vid två. Gjorde typ ingenting på hela dagen, idrottsuppsats.  Ännu mera filmer, åt lite med Familjen, gick ner igen städa rummer coh det ser fortfarande förjävligt u. Mne jaja, sånt är livet. YEEEEEESYES..
mjaa kollade på film igen, en shoppaholic bekännelser(?)..
.
.
.
idag.. trött som faan :*
Svenskan:
Therese:Det va en tjej som hete erik.. heter han verkligen erik??
Mariam: OMFG,,, HHAAHHHAHAHAH!!
Kristin: ..........
Jag: _._ (död)
Mariam,Kristin, Jag: Dryyyyyyyyyyyyyyyygar ut det, hahhaah
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0