23JAnuari

Cp internet.
Kom för någon halv timma hem för träningen, sjukt jjobbigt. Det som va lite förvånande, va när vi stretchade i slutet av träningen.
Jag gick netr i spagat.. tror ja det heter.
Hahah omg. Ehm ja såså äre. Ska in i dushen nu lite snabbt upp ta en kopp te. Lungt framför datorn eler ja inte dirket men asså ja. So, idrottsuppsats och sen jävla elektronik prov fuck off. Jag fick idag på mig typ. Kommer blir astrist att ja måste ta med mig plugg till morfar som fyler 71-71 tror ja. AHH dö. varför nu liksom. ,mjaa så så äre och sen så blire väll lite kul. Imorgon blire skola igen, hem snabbt färga håret- slka bli så skönt!!. sen blire fixa sig snabbt dra till morfar. YEEWEES

På fredag blir fika med min käraste JONNA och troliggtvis mariam inte helt säkert, sofia kunde inte :(( tråkigt, men det får bli någon annan gång. Oh just om en månad fyller Kusinen år yey. Fast då är ju jag i DUBAI så frå köpa något därirfån. Hon får även börja övningsköra, thihihi typ nio månader innan mig.. FUUCK OF! Ahja SEE ya gonatt :*

Update: kom precis ut ur duschen ska dra upp nu och äta lite :* bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0