Dag 1/2/3

Dag 1: 10 sanningar + bild.

1. Om sesådär 5-6 år kommer jag bli den tredje generationen att flytta till farmor och farfars hus. Så jävla underbart hus, fint och perfekt. Jävligt fint ute på landet!

2. Efter jag har tagit studenten ska jag till norge och jobba ihop bra jävla mycke pengar i 1-2 år.

3. Jag avskyr skräckisar!

4. Min största dröm är att stiga upp för MOUNT EVEREST.

5. Älskar att mysa och kramas, speciellt gosa med mina små vovvsingar.

6. Älskar att chilla, slappa.

7. Jag intalar mig själv att jag är snabb när ja är ute och springer.. hehe

8. Jag vill total omgöra mitt rum, men det går ju inte säger ju paaaaaapppppppppa..

9. Jag sitter vi datorn för mycket.

10. Jag har helt underbara minnen från flera år tillbaka. YEssbox!





Dag 2: Någon eller något som får mig att må bra.


Min käraste syster! För hon är alltid där när jag behöver henne som mest!

Dag 3: Något jag vill uppleva igen.

När familjen bila ner till KROATIEN!! mommmmmah,, världens härligaste familje semester.!
Annars alla sommrar/höstar/vintrar/vårar som jag tillbringat med släkt och vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0