Dessa dagar.

Hej hej,, jag och Emelie har vart på virginska dess två dagar.
Fett chill, ska dit imorgon igen. Bara jag då och inte Emelie för hon ska med Lovisa till vasa.
Då tror jag att Alisa ska vara där oxå, blir nog super bra.

Måndag; Upp klockan 06.00 tror ja det va, frukost, dra till stationen för att komma på tåget klockan åka till örebro, gå över stan till virginska. Börja klockan halv nio? Ehm fett chill, fick lära oss att lockpremanenta, tror ja de hette. Lunch, matte sen sluta vi trooooor ja.

Tisdag; Upp samma tid göra samma saker, gick till tåget med Jennie. Örebro, gick över stan. Börja kvart över åtta, ja det va något dom gjorde med olika prudukter testa och skrev om dem. Vi( jag och Emelie) gjorde nada. Matte - någon lek. Lunch - inte gott. Svenska -  vi fick gå till biblioteket och läsa eller något sånt ja. slutade tog en donken, missa tåget, satt oh vänta spelade lite spel. hihihihihihihi. Åkte hem så fick vi sällskap av Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0