Inlägget där under?! - EMELIE

Har faktiskt en förklaring till dom fyra bilderna där nere.
Jag tvättade ansiket och fick tvål i ögat, gjorde fett ont så jag börja böla och jaa ramla ner på golvet som ni ser på bild 2. Och bild fyra är precis när jag ramlat ner igen efter att ha ställt mig upp och försökte på bort tvålen och fick ännu mer tvål i ögat. Slutade med att jag slog i huve i skåpet under handfatet och blev liggandes där någon minut eller två. YEES där har ni förklaringen. Ahja,, alltid trevligt.

Emelie som gjorde inlägget satt oh skratta i typ 10 minuter och pusslade ihop dessa bilder.
La upp det på min blogg osvosv. hihi, byyyyyye bebbosar.

Emelie -  http://emeelienoren.blogg.se

Annars min natt humor fett dålig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0