Födas genom kramar, flyga genom livet, träffa någon man smälter för!

Jag har tänkt lite mer om vad som skulle kunna vara löften.
1. När ja fyller 16 (i november :( ) ska jag börja med att köra bil, beror oxå på vädret om det är sjukt mycke snö då kör ja nog inte men om det inte äre då ska jag kööööra.
2. Åka utomlands minst två gånger, Dubai med Jennie&Susanna och troligtvis turkeeeey eller något sånt med Alexandra.
3. Få mycke bättre betyg, välja en perfekt skola.
4. Försöka skriva dagbok, yesyes för att kunna skriva om det den 31december-1januari2013.
5. Spara mer pengar efter som att det kommer inte bli nå godis.
6. Skaffa sommarjobb.
7. Åka ner till gbg och kolla på dedära finnkampen i september.
8. Kolla på DISNEYklassiker med Emelie yesyes.
9. Träna som fan med Emma. Och inget godis/chips/kaakor?/skräpmat(donken/max/burgerking) ahh hur kommer det gå i dubai då?? Subaway? räknas det som skräpmat??
10. Ta mer ansvar här hemma, precis som jag gjorde i natt. Drog ut med hundarna efter jag hade skällt ut mamma och pappa för att dom inte gick ut. HEELT sjukt!! Ahja,,
11. Bli stark.. haha och följa mina mål, för att kunna bli något speciellt.
12. yeesbox tror det var allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0