14JANUARI

Helluhellu kommer hem ifrån en underbar dag.
Träffa kusinerna Norling, bråka lite med ida ;)
Filmtittande, fikax2, tvtittande, massa pratande. Har även fått veta en del av min släkt på pappas sida, hade tänkt att fortsätta med en släktforskande tills kanske, nja inte vet jag. Men det ska vara klart 2050, haha. Då menar jag hela släkten, mammas sida(både mormors och morfars sidor), pappas sida(både farmor och farfars sidor). Awesome. Har börja med morföräldrarna och farföräldrarna med deras mor och far och morföräldrar och farföräldrar.  NE3Rd!

Har även fått veta att på farmors sida för ett antal generationer sen så var det någon som var borgmästare i KARLSTAD?? i flera generationer så det kanske va tre-fyra. Ascoolt. Några bodde/föddes i tyskland någonstans, några i newyork/florida, och några i belgien, ¿¿turkeeei??

Har oxa bestämt mig för att flytta ut till Farmors och Farfars hus när jag blir äldre för att bli den fjärde generationen att bo i de huset. ETT TOTAL MÅSTE! Fast det hade jag ju bestämt för typ två år/hela mitt liv(sagt det bra länge iaf.) sen men jag står kvar med det. ASMYSIGT STÄLLE! ME LOVE!

Just hon fyllde 66år, hehe hade lite fel men ahja. Alla gör fel ibland, men får veta en hel del intressanta saker om sin släkt i då tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0