Canon 600D

Jag är med i en tävling, där jag kan vinna en Canon 600D.

Mitt största äventyr, med familjen till Dubai.
Familjevecka, det bästa jag gjort i hela mitt liv. Förutom den gången vi åkte genom alla länder till Kroatien och tillbaka på tre veckor. Men den här veckan var speciell. Jag kom närmre min syster, vilket har underlättat mycket för mig. Vi tog själva en taxi och drog iväg till två olika mall. Rent umgänge. Senare på dagen drog vi tillbaka och la oss på stranden med mamma och pappa. Det bästa var att vi kunde gå till ett mall rakt över gatan, själva och bara umgås. Vi drog även med familjen och titta på Burj Kalifa och dom otroligt vackra vattenspelen. När vi åkte på Dessert Safari, vi gick runt, runt, runt. Det var verkligen mysigt att vara ute i öknen i en hel dag. Vill återuppleva det, det ska jag snart om en vecka med bara min syster och hennes kompis. Kan det bli en mer underbar förtidig examens/student present?? Jag vill vinna för att min kära syster ska kunna få en riktig systemkamera!













OBS! Bilder som tillhör mig och min familj får inte kopieras!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0