How cute?

Jävlar vad jag vill att det ska vara sommar! Jag är inte lite avis på Matte som säkert glider runt eller bara softar i solen just nu. Men Jag vet nämligen att hon inte är här på filmgalan tyvärr så jag ska skriva lite om det på torsdag åt henne. Tråkigt nog kommer hon ju inte kunna följa med vår grupp upp på scenen och hämta alla priser vi kommer vinna heller ;) Så det får jag också skriva om. Hihih… Jag vill att det ska vara nuu! DET KOMMER BLI FETT! As kul att se alla andras filmer. Ahh om jag hinner bli frisk tills dess ofc, för jag har nämligen vart hemma i dag och igår och mår inte särskillt mycket bättre tråkigt nog. Nejmen nu ska jag sluta skriva det blir så jobbigt att läsa när man skriver tusen ord på rad efter varandra, hoppas ni har det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0