Ahh 21 februari eller någotsånt jaah

Hellu, tidsinställt inlägg!
Idag just nu sitter nog jag på planet. I sexlånga dryga timmar. I Duabi när vi kommer fram kommer klockan vara runt 01.00 22februari och så är det fortfarande kanske 22.00 21februari i Sverige. Yess.  Kommer vara hur chill som helst.
Hahah, yeess. Nu har det säkert oxå vart en film på alldeles nyligen. Och jag sitter med Datorn och lyssnar på spotify med mina listor som jag kan ha spelat offline.. YEAh you know. Ehm någonting mer njeea. tror jag inte blir nog förmodligen spanska plugg efter som att dom har prov denna vecka jag är borta :(( så får göra det vecka 10.. lite drygt två veckor efter dem andra.

Yjeeep see ja bitches! NU ska jag blir BRUUN och shoppa loss i en stad full av shopingscentrum. YESBoX ska även spela lite golf. Fett awesome.

BYEBYE BITCHES



Ps: skrev detta inlägg typ den 5 februari när ja Emelie hon diska och Sara oh jag titta på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0