5Februari

Hellu, idag äre söndag yeyeys!
JAg sitter här imorgonrock medans emelie tvättar sitt hår.
Superawesome, har haft lite syskonmys med Emelie, Sara och lite med Camilla :)

Igår blev det Singstar med Emelie och Sara spåra lite ur när jag och Emelie ställte oss upp ifrån den jäävla soffan och rockade loss och sen Sara´s jävla show hon gjorde för oss då. HAhaha Fett me mys!

Senare idag kommer jag nog sätta mig med So;n jääävla oceanien.. Och sen kolla över lite med med Svenskan vad som krävs i nationella proven som kommer på tisdag och torsdag. Även idrott för det är ett "förhör"=prov på torsdag (_._) dööda mig. Tänkte även försöka få kontakt med Stina, som jag inte fått dessa senaste dagar. Kanske inte fösökt så mycket med vafan hon svarar ju inte i chatten :( :(   Ahja, sen så ska jag chilla lite försöka logga in på skype och kolla om det finns någon trevlig typ där. Eller ja försöka få kontakt med en Som jag inte har pratat med på typ en två veckor.. Vi typ började prata och så vid julas igen efter ett år tror ja det va typ ja...

Hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0