23 Februari

Hejhej, idag är det Torsdag. Och ikväll blir det fredagsmys, eftersom att dom här nere har helg torsdag - fredag?? Tror jag det va. Men ändå rätt så chill, blir väll kanske vattensaken idag, och imorgon eller ikväll så kanske det blir Burj Kalifa och vattenspelen. Vi får se hur det blir. Ehm detta är ett tidsinställt inlägg precis som igår.  Jag kommer ju leta lite internet här nere, och så. Ska nog även klippa kort!! TAAAAAh, vill nuuuuu, fast är ändå lite rädd. Ska även leta efter löshår om jag blir lite less på kort hår senare. YEEs!

Någon annat ehm. Har nog kanske shoppat något plagg, om inte mer. Blivit brun, mjaaaaa! jag dör!! Älskart’, alla som ska utomlands. ÅK TILL DUBAI!! mööööh. FYYYFAN vad fint det är asså. Jo jag kommer oxå skriva en liten dagbok som är en veckarå. Som troligtvis kommer publiceras, någon gång när jag har kommit hem. Kommer även bli lite plugg på kvällarna sen såååå. I´m deeeeeeeeeeead! Nerrå, måste säga att sist vi var här så var det ju beachdrivin’, gryyyyyymt snygga bilar!! Måste bahh ta kort på det den här gången. Ska ta kort på allt!!, Om minnet tar slut äre ju bara oh ladda över till datan :*

Tahahahah, älskar detta land!!    

Så här är graderna i Dubai vecka 7!! Huuur ser du ut vecka åtta? Maahma!


Fyra bilder ifrån förra gången vi var där..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0