12 Februari

Söndag!! döda mig, vaknade upp  brevid Emelie kändes helt okej. Hoppade på henne, sen visade hon mig någon typ av dans eller nåt. Jag drog upp till Stand's med mamma och Pia, senare kom Jennie och vi började prata om typsemsetern, om hur det blir när vi kommer dit. OMG längtar bara 9 dagar kvar! Har även fått hem en resväska, har redan börjat packa och så. Hahah, känner att jag kommer dö av denna vecka. Ska även försöka hinna med att sola någon gång. Heheh

Vi har planerat att hinna med,,
Åka upp för Burj Kalifa
Se vattenspelen
Åka till Montgomery, spela golf, Jennie och Sanna ska ligga där vid den lyxiga pooooolen och känna sig som kungar. Senare kommer jag och Pia dit efter golfrundan.
Sola, SOLA, SOOOOOOOOOOOLA
Åka till Atlantica(?) på palmen
Dubai's största vattenland eller något liknande.
Åka till alla Mall(köpcentum)
Jennie och Sanna ska hitta en varsin balklänning.
Troligtvis Montgomery igen, bara jag, Pia och Thomas
Skapa nya härliga minnen därifrån.
Nya freeeeesha bilder
Och jag ska försöka få tag i intenet.
Klippa kort, äre tänkt iaf. :D
Tror det var de mesta kommer förstås hinna med det mesta.
Fast tror inte att vi kommer åka dessert safari igen.. Fett skoj va det iaf.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0