tööh fuck offfffffffff

Haloj, fredag! Den mest schöööönaste dagen på hela veckan, nu har jag sovit i ca två timmar. Så jävla skönt, innan det var jag iväg till en vårdcentral här i norrköping, vilket sööög. Dem ville att jag skulle ringa till en rehabilitering sjävl och dra dit, vilket är under skoltid. För att få mitt ben att bli bättre och sen skulle jag får smärtstillande, "har du ipren eller alvedon?" japp så det ska jag ta, guu så bra läkemedel det är!! + att han visste inte ens vad skolios är..

men nu ska jag gå och dö lite till, och sen så får jag väl prata med mina braiga idrottslärare så kan nog han hjälpa mig med att träffa någon bättre läkare. JApp det känns som en bra idé, bybye och ha en trevlig fredag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0