Julafton

 
 
 
 
Haaaj. Julafton var naajs, jag fick öppna många julklappar, så nu har jag väl lite saker här och var som jag kan ta med mig ner till norrköping, Varav annars så fick jag presenkort på typ klädaffärer, myysigt. Och jag fick en gullig nalle av Emelie eller ja snarare en panda med jätte ögon. Jag fick även nya längdsskidsaker så snart kan jag dra ut igen :) Men ananrs helt okej.
 
Idag var det ju också en julafton, mysigt och trevligt. Och imorgon ska jag ut och fika med Hanna, sedan efter det så kanske det blir en sväng till örebro. Plus att jag kanske kan få övningsköra imorgon :D GLAD TJEJ!
 
JUST nu så pratar jag med maja i spyype. Pratar lite om nyår, kommer bli grymt och en massa härliga människor kommer att komma. Och vi ska äta tacos då och senare smälla pangpang. Ahja adjöö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0