Jag dog inte!

 
Igår så övningskörde jag för första gången med mamma, Jag måste säga att det gick ganska så bra, men att det är lättare att köra en traktor än en bil. Körde runt i ca 50-60 minuter, övade på att komma igång och sen att bromsa mjuk, och sedan vare ju att gasa igen.. Faktiskt lite glad att vi körde i lös snöö, huhu.. Men det var kul.
 
Idag har jag även fixat färdigt med proslinet, och städat min garderoob. Jag tänkte just säga att den va tom men det är den ju inte, har ställt in mina måla grejor där. Så jag antar att det är där jag kommer att måla senare osvosv. Annars börjar det bli tomt på rummet, har planerat om hur det ska se ut i mitt nya rum och imorgon ska jag börja flytta in alla saker. Plus att vi ska köpa in lite saker till rummet imorgon när vi ska iväg till örebru.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0