JAG ÄR GLAD

Imorgon är det julafton, och jag har vart grymt duktig och inte letat efter julklappar.. Fast nu ligger dem under granen :) Igår började jag även rensa som fan på mitt rum, slängt halva min garderob och ungefär hälften av alla saker jag äger. Har bara en liten del kvar att rensa, sen kommer jag göra iordning. Snart inom en vecka har jag flyttat in i min systers rum, större och även en dubbelsäng. Vi ska göra om mitt rum till ett gäästrum. Kommer nog bli bra.

Just nu så färgar jag håret, ska snart göra mig iordning. OM ca 4h kommer våra fina grannar över som vi ska fira en liten jul med. Och imorgon ska jag även springa över till Emelie och ge henne sin uulklapp som jag tror/hoppas på att hon kommer tycka om. Och sen blir det iväg på jul frukost hos käraste morföräldrarna, och sedan iväg till farföräldrarna och fira där i år med pappas släkt. Och sedan den 25 kommer vi fira med morföräldrarna igen med mamma sida :) Och sen någon gång i veckan ska jag också köra BIIIL! Mahaha, och sedan kommer jag tagga till nyår! Och Sara kommer den 30;de och sen kommer flummiga människor den 31;a och sen nyyår. Och då sover dom här och sen åker nog Malin och Maja hem den 2:a, får se om hur de bli med dom andra nissarna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0