6/12 -12

Vi va ute och lekte i snön igår!! Jag, Maja, Malin, Julia, Carolina, Sara och Klara gick ut igår och åkte stjäääääärtlapp och gjorde snöänglar. Emelie var även på Mansoooon igår, grymt. Hennes tåg var i tid men Malins stannade typ då så hon satt i ca 5 timmar. Stackars tjeej! Men dom kom fram i tid iaf.
Annars så frös jag ihjäl när jag skulle gå hem ifrån norf när vi hade avslutat dagen, iskallt. Kändes som att jag skulle dö, men jag överlevde.
 
IDAG så har vi gjort matteprooov! Så himla kul? nej, engelska som var chiiiiill.  Och sen biologi, vi fick gå ut i djurhuset och beteendestudera ett valfritt djur. Jag, Malin och Sara var i en grupp, och vi studerade SKÄGGAGAM, en ödla. Den var rätt så tråkig. Vi studerade individen längst fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0